El-Cin

PART 1 2 3 4
FavoriteLoadingFavorilerime ekle 232951 izleme
(71%) (8%) (21%)

687_p_El-Cin-2012

FİLM GELMİŞTİR İYİ SEYİRLER.
İstanbul şile ilçesinde bir kız çocuğu bilinmeyen güçler tarafından kaçırılır Aynı ilçede yaşayan kayıp çocuklar olayıyla ilgisi olmaya n5 üniversiteli genç gündelik yaşamlarına deva etmektedir.Kaçırılan küçük kızla alakası bulunmayan bu 5 genç aniden korkunç görüntüler görmeye ve kendilerinde büyü olduklarını düşünür lanetlendiklerini düşünen gençler kayıp kızı ve ailesini tanımadıklarını söyler.

FİLM AÇILMIYORSA LÜTFEN ALT KISIMDA BULUNAN YORUM KISMINA YAZARAK BELİRTİN.12 SAAT İÇİNDE FİLM YENİLENECEKTİR.AYRICA İZLEDİĞİNİZ FİLM HAKKINDA YORUM YAPABİLİR İZLEYECEK OLANLARA TAVSİYEDE BULUNABİLİRSİNİZ.

Film hakkındaki yorumlar

    1. servan

      neden film acılmıyor lütfen yenileyin

      • Kaan

        Kısa süre sonra eklenecek.

    2. mert

      filmi merak ediyoru lütfen yüklenmesini talep ediyorus

      • Kaan

        film daha yeni vizyona girdi bir kaç gün sabredin lütfen.

    3. İsminiz (Gerekli)

      men sizin cindir oldugunuzu cox yaxsi bilirem

    4. serdar

      hangi gün eklenecek bu film ?

      • Kaan

        bir kaç güne düşecektir sabredin.

    5. ceren

      sabırsızlıkla bekliyoruz

    6. ZeUs

      yönetmen korkuyu iyi biliyor

    7. sırra kadem

      az sabredin be film çıkalı 10 gün olmadı iyice mkunu çıkartmayın…

    8. özge

      eklendimiiiiii??

      • Kaan

        Sabredin Özge hanım film vizyona gireli 1 hafta oldu yani şöyle anlatayım size hemen çıkma şansı yok ama ücretsiz olarak elinde sonunda sitemizden izleyebileceksiniz.

    9. Hakan

      yav 5 nisanda çıkmış 20 gün olmuş hala yok bu filim bi çözüm bulun ekleyin izleyelim yav .

    10. ercan

      kardes bir ay olacak neredeyse hala piyasada yokmu yani?

    11. Semih

      Film ne zaman eklenicek acaba film vizyona gireli 3 hafta oluyo hala yok sinemaya gidip izleme sansim da yok umarim en yakin zamanda eklenir.

    12. aska

      Merhabalar.. arkadawim ne zaman yuklenir bu flim? bez azeribaycanda yawiyorum ve bu filmi internetden bawka hic bir yerde bulamameyer mumkunse kisa zaman icerisinde yukleyiniz filmi..TWK

    13. Ali

      Kaan acaba özelden filmi atma gibi bi imkanın var mı çok acil lazım?

    14. yakup

      filmi izlemek istiyoruz neden açılmıyo

    15. emrecan

      hadi ama gelmedi mi hala vizyona gireli kaç hafta oldu

    16. mehmet k.

      hala filmi bekliyorum, aralıksız her gün kontrol ediyorum ama yok, film gelmedi daha :(

      • Kaan

        EL-CİN FİLMİNİ BEKLEYEN ARKADAŞLAR SABREDİN YAKINDA DÜŞECEKTİR VE BURADAN İZLEYECEKSİNİZ.

    17. yakup

      BU EL CİNİN ÇIKMA TARİHİ BELLİ OLMADIMI

    18. sevgi

      tekrar derken ? :/

    19. mahsun

      Ne zaman eklenecek yaw

    20. erdinç

      Film hakkındaki yorumunuz..

    21. erdinç

      bu tarz filmleri sabırsızlıkla beklıyoruz….

    22. sena

      fotomontaj var

    23. umut berk

      Hergün korku filmi izlerim ama bölesini görmedim çok kaliteli bir film hll olsun fragmanında bile korkuyor insan

    24. 55SAMSUN

      Kaan ABİCİM ! filmin geleceği bir tarih verin bari çok gzl bir filme benziyor…!

    25. caesar

      film gerçekten harika yönetmeni kutlarım

    26. atahan yasar

      ya lutfen elcin filmi ve romantik komedi 2 filmini sitenize koyarmısınız özellikle romantik komedi 2

    27. atahan yasar

      romantik komedi 2 filmi ne zaman gelir

    28. sedat

      film eklenirse eminim yarınızdan çoğu filmin yarısını bile izleyemiyecek bakın demedi demeyin çok manyak bi film

    29. ümit

      film ne zaman eklenicek kaan bey lütfen bi tarih söyleyin çıkalı uzun zaman oldu

      • Kaan

        ÜMİT BEY HERGÜN KONTROL EDİYORUM EN HIZLI BU SİTEDEN İZLEYEBİLİRSİNİZ GELDİĞİNDE İLK BEN KOYARIM YANİ TAKİPTE KALIN BİR TARİH VEREMEM AMA YAKINDA DÜŞECEKTİR.

    30. ümit

      yakında derken bir kaç ay mı bir kaç gün mü kaan bey

    31. sedat

      film gerçekten accayip korkunçtu sinemada izledim 3gün etkisinde kaldımyönetmeni kutlarım dehşet bir film olmuş gerçekten

    32. Yaşar

      Film hakkındaki yorumunuz..

    33. serat

      gerçi ben dün sinemada izlemiştim ama yine izlemek istiyiyorum

    34. deniz yıldızı

      filmi sorarsanız süper olmuş ama keşke biraz sürükleyici olsaydı sonunda gençler ölmeseydi sürüklense daha iyi tutulurdu film süper film yapmışlar helal olsun

    35. ırmakk

      filmi sinemada izlemeyen bir çok kişi var ve sen tutmuş filmin sonunu söylüyosun

    36. m.talha tütüncü

      ben bu filme gitmiş tim fragmanı bile etkiliyor insanı olayı kısaca açıklıyım 5arkadaş var bunlardan birinin adı zeynep (fulya zenginmer yani ) bunlar bir yılanı poşete koyuyolar ve sonra denize atıyolar o yılanda halbuki bir üç harflinin çocuğymuş bize yılan akrep gibi görünüyorlarmış sonra bunlara üç harfliler musallat oluyor en sonunda yılanı kurtarıyolar ama 1ay sonra o yılan yani üç harfli çocuğu ölüyor tekerar musallat oluyorlar sonra zeynebi cinler kaçırıyor sonra şeytan bezi ile bu 5 arkadaşı kefenliyolar üç harfliler ve sonsuza kadar azap çekiyolar ben filimi beğendim zaten gerçekte yaşanmış bir olay sakın siz hiç birşeye zarar vermeyin hiçbir canlıya

    37. erol

      yorum yapan arkadaslar sızlerden rıcam fılmın konusunu bu kadar acık vermesenız tmm fılm hakkında ıyı kotu dıye yorum ypın ama fılmın fıalını bellı etmeyın kı ızleyenler der heyecan bır merak olsun

    38. Kaan

      FİLM GELMİŞTİR İYİ SEYİRLER.

    39. arzu

      ayy çok fena ya galiba nete ilk izleyende benım gece 3 te izledim ışığı kapatmadan yatacam

    40. arapel

      cok berbat filimde bagirmaktan baska birsey yoktu cok sacmaydi izlemeye deymez

    41. 007nesrin

      Bu ne boktan filmdi böyle,sonunda hepsinin ölüşü beni derinden yaraladı. Halbuki on gün önce denize attıkları içine cin kaçmış yılanı kurtarmışlardı. O cinin annesi neden intikam almaya çalıştı ki bilmiyorlardı. Hocanın içine cin girmesi de bana pek mantıklı gelmedi. Beğenmedim.

    42. merve

      nesrin sen salak mısın niye filmin sonunu söyledin ?

    43. ahmet

      izleyin güzel film .. nesrin çok açıklayıcısın :D

    44. HiLaL

      BaŞı sıkıcı orTaLaRa dğRu heycan veren saran ama sonlara doğru bi boka yaramayan bi film olmuş seonlarını begenmedim karanlıktan ve çığlıktan başka bişey yok çok bayıcıydı o kadar beklediğime deymedi.

    45. elif

      çok güldüüümmm harika bi komedi:))

    46. ece

      dabbe cın çarpışmasını ızleyın korkudan altınıza sıcıcaksın o kadar korkunc hatta sabahlıcaksınız o kadar dıyorum

    47. muhammed

      gerçektende muhteşem bir flim. korkusu olanlar lütfen izlemesin lütfen

    Üyelerimizin yorumları onay sırası beklemeden yayınlanmaktadır. Siz de sitemize ücretsiz üye olun, hem ayrıcalıklı olarak yorum yazın, hem de yeni çıkan filmlerden ilk sizin haberiniz olsun.

İlginizi çekebilecek filmler

fin

Fin

Fin

Orjinal İsim: Fin
  • Yapım yılı:
  • IMDB Puanı: /10
  • Fin

    endure-360x471

    Endure

    Endure

    Orjinal İsim: Endure
  • Yapım yılı:
  • IMDB Puanı: /10