Celal ile Ceren

Fragman PART 1 HD PART 2 HD
FavoriteLoadingFavorilerime ekle 649851 izleme
(84%) (8%) (7%)

celal-ile-ceren-filmi-174x243

Celal ile Ceren filmini özetlersek Celal bekarlığa veda partisine gitmek ister ama Ceren gitmesini istemez 6 yıllık ilişki bu yüzden biter ve komedi başlar Ceren Celal’e büyü yaptırır ve Celalin hiç bir işi normal gitmez Celal Ceren ile yapamayacağını anlayınca onu kazanmak için çabalar birbirinden komik sahneler sizi bekliyor.

FİLM AÇILMIYORSA LÜTFEN ALT KISIMDA BULUNAN YORUM KISMINA YAZARAK BELİRTİN.12 SAAT İÇİNDE FİLM YENİLENECEKTİR.AYRICA İZLEDİĞİNİZ FİLM HAKKINDA YORUM YAPABİLİR İZLEYECEK OLANLARA TAVSİYEDE BULUNABİLİRSİNİZ.

Filmden kareler

Film hakkındaki yorumlar

    1. Ali Hidir Aybars

      Kötü.. bir kere bile gülmedim…Recep Ivedik ten gelen kredisi olamzsa, kimsenin bu filmi begenecegini sanmiyorum…2.sinif bir film olmus.MAhalle arasinda yapilan bel alti espririler birde osruruktan sicmadan medet umulan durumlar..1 puan

    2. onur

      mükemmel

    3. offsanane

      kötü ilk dakikasından beri sarmayacağı belliydi

    4. EFSA

      GÜLMEKTENN ARTIK BİTSİN İSTEDİM YAA ÇOK GÜZELDİ KÖTÜ DİYENLERE ANLAYAMAYACAĞINIZ ESPİRİLER OLDUĞUU İÇİNN KAPASİTENİZ YETMİYOR

    5. neslihan

      harika gerçekten :) )

    6. FUAT bEY

      Recepİvedik’Den faha iddalı.. Süper film.

    7. ads

      tek kelimeyle harika

    8. sanane

      muteşem

    9. Gamze

      Çok kötü hiç beğenmedim daha ilk dakika belliydi zaten kötü çıkacağı 1 kere bile gülemedim recep ivedik serisinden sonra bu rezalet.sürekli bel altı espiriler geçiyor

    10. gamze

      ya sadece evlenme teklifi iidi :D yoksa film vasat abuk subuk bu ne laa

    11. asdasdısdıs

      kötü yorum gızlı hayranlıktır

    12. ANADOLU

      böyle bir filmin türk toplumunda en çok seyredilen ikinci bir film olmasını anlamak çok zor…
      insanlara hakaret etme veyahut küfür etme bir espiri anlayışı değildir… filmlerin insanlara olumlu yönlerde faydasının olamasını arzu ederiz… bu filmde kültür adımıza ne işleniyor, insanalara nasıl bir şuur veriliyor… bunlar sadece birkaç tanesi…

    13. serdar özcan

      müthişşşşşşş………….

    14. gözde

      recep bombasın uleyynn :D :D

    15. film kolik

      miydem bulandı küfür ve tükürükten

    16. ipek

      gerçekten en çok bu filmde güldüm gülemeyenler anlayamadıkları için gülmemeişlerdir :D

    17. harun

      celal recepin kibar versyonu süper film olmuş

    18. efe

      gül gül öldüm yha özellikle de şu karganın buna saldırdığı zaman :D

    19. arzu

      çok komik;eğlenceliydi tavsiye ederim

    20. merve

      Hani insanimiz osurana da guler yaaa bu film iste o tatta..

      Osurana guldurtuyor bizi oyle buyuk bi zeka eseri yazilmis komedi felan degil. Andavalliklara ayiliklara guldurtmeye calisiyor. Recep Ivedik-3 ile debi farki yok karakterin bi tek isim farkliligi..

      Sahan kimi guldurtur tabiki de ergenleri ve ergenlikten cikamamis beyinleri!..

      Cunku bu komedi komedi degil acikcasi seviyeyi dusurmektir.

      Bu izleyici kaliteli seyler hakediyor.

      Oyle hanzoluklara gulmeyi degil.

      Osuruga gulmeyi degil..

    21. alibey Anşin

      annem gülme krizine girdii. cidden gerçek söylüyom.. harika lan bu film herkes izlesin olum bunu!!

    22. Berk

      Bel altı esprıler yapılmıs dıyorlar en azından recep ıvedık gıbı cok kufur kullanılmadan orjınal guldurmus adamlar yetmezmı

    23. ŞENTEPELİ_EFE_BUZ_KALPLİ_06

      LA NE GEREKSIZ INSANLARSINIZ YORUM YAPMAYA BİRE BİRSİNİZ BÖLE FİLM YAPIN DESENIZ BI BOK YAPAMAZSINIZ YAPANADA SAYGI DUY SEVMEDIYSENDE IZLEMEYIN LAN MADEM SEVMEDINIZ ZORLAMI İZLETIYOLAR ABUK SABUK YORUM YAPMAYIN BÖLE YERLEREDE VARSA SORUN ŞENTEPELİ EFEYIM BEN HER TURLUDE GİDER

    24. woowwwwwww

      her şeyde sex var arkadaş aaa ayıp ama

    25. onurhankaya

      yarıldım

      Kornete konulmuş maraş dondurması gibi :) :D

    26. kanuni

      bu film hakinda kötü yazanlara zevksizmissiniz diyorum baska bi sey demiyorum daha ne olsun cok komik bi film 5 kere baktim her seferindede gülüyorum 5 defa daha bakarim.

    27. Büşra

      Arkadaşlar çok güzel bir film kötü diyenler bok yesin

    28. üstündağ

      tam kaşarlar filimi olmuş birde olayın bir noktası var mimar dokturluk yapabilrmi size soryorum bu filim seks filimi yoksa komedmi salalkar

    29. zeynel

      Film hakkındaki yorumunuz..

    30. zeynel

      ben o ezgi mola ona hastayım be ona ölürüm

    31. burcu

      film gerçekten güzeldi beğendim birde her kesin izlemesini tavsiye ederim

    32. selampanpa

      FİLM GÜZELDİ BEĞENDİM COKCANA :D :D:D:D BEĞENMEYENLER KÖTÜ YORUMLARINI KENDİLERİNE SAKLASIN ..

    33. Sadık

      çok güzel film

    34. emilia

      turkish lindsay lohan??:D

    35. Burcu

      eh yanı recep ıvedıkten sonra kötü tabı

    36. Emin Aygar

      Harika olmuş :) beğenmeyen arkadaslar var bide siz çekinde biz izleyelim.

    37. yasin

      küfürlü filmler milletin hoşuna gider ama hoca dini yorumlar yapsa dinen kuran’ı kerim okusa kimse beğenmez ne kadar terbiyesiz bir milletimiz var yazıkkk

    38. ayça fırat

      bence süper bir filmdi güzel değil diyenlerse kesin beğenmişlerdir ve diğer yorumlara bakıp sölemişlerdir kendi adıma konuşuyorum süper bir film :) :) :) :)

    39. GULSEN KALAYCI

      salaklara bak çok güzel bir film ayrıcada gerektıgınden fazla komedi götünüzle izliyosanız bizene? daha iyisini biliyorsanız siz yapın ?

    40. İsminiz (Gerekli)

      10 numara bi film emeyi gecen herkese teşekkürlerrrrr

    41. ada

      ben bu filmi sinemada izlemiştim daha ilk çıktığı zamanlarda ve gerçekten çok gülmüştün bence mükemmel bir film kötü diyenleri anlamıyorum hemde kadrosuda mükemmel kötü diyenlere bide sinamada izleyin derim

    42. berat

      izlediğim en berbat filimdi
      türk yapımlarından ne beklenirki zaten

    43. tuğba

      çok erotik şeyler var

    44. tuğba

      çok erotik şeyler var +18 olması gerekiyor

    45. Onur

      Bnce Çok Komik Bir Film Olmuş….:D

    46. Batu

      On numara film ya :D gülmekten karnım ağrıdı :D

    47. LEYLA

      Çok komikkkkk film bitene kadar güldüm aklıma geldikçede gülüyorum.

    48. Hayrettin Ölku

      Gerçekten Güzel Filmmmmmmmm Recoooo Kutların Senı Reco İvedık 4 Beklıyorumm

    49. Berk K.

      Mükemmel ve ötesi son derece başarılı bir film

    50. Baran

      Karakteristik olarak basit kalmış ama bizde zaten bunu istiyoruz zaten ağır birşey olsaydı kim izlerdi ki =))

    51. irem

      öldüm gülmekten ya böyle güzel bir film olamaz beğenmeyenleri anlamıyorum esprileri anlamanıza kapasitenizmi yetmiyor ne :D ? şahan gökbakar bu işten iyi anlıyor bütün filmleri harika :D

    52. yas

      gusel fılm begendım

    53. fevzi can demir

      Harika Bir Filmdi ya :D

    54. flankess

      fewklade güzel

    55. mustafa erdoğan

      mukemmel bir dizi kaç kez izledim hayla gülüyorum o kötü diyenler bir daha düşünsün bence :D

    56. Mert

      Filmi izleyin ce sevgilim ceren aklıma geldi yhaa Seni seviyorum aşkım <3

    57. BOZO

      GÜLEMEYEN ARKADAŞLARA SOZUM BU FİLME GÜLEMEDİYSENİZ. DEMEK OLUYORKI ALLAH VURMUS SİZİ.ÇOK YAZIKKK.

    58. sevi

      igrenc zaman kaybi
      sacma izledigim en kötü filmlerlerden biriydi
      türk kültürüne uymayan bir cok yönlerini var

    59. esra

      berbat…….

    60. tibet altay

      harika bir film gülmekten kırıldım

    61. sabri

      kötü diyenler deli bence çok güzel bir film

    62. emel

      ne kadar çok eleştiriyorsunuz çok komik çok güzeldi herkese tavsiye ederimmmmm gülün ya gülün

    63. Sefa

      İdare Eder :D

    64. Fırat

      Berbat ötesi, Türk filmlerinde bir seviye varsa bile bu ve buna benze filmler o seviyeyi yok ediyor.
      İnanın bana gülmeye dair hiçbirşey olmadı yüzümde.
      Küfür,argo ve terbiyesizlik sizi güldürüyorsa izleyin, aksi taktirde play tusuna bile basmayın.
      Vaktinize yazık.

    65. Mustfafa Baran Varlık

      Süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    66. mehmet

      çoookk güzeldi bakmayın kötü film diyenlere :)

    67. Beyzanur

      Yaaaaaaaaaaaaaa çok güzel bir film şuana kadar izlediğim en güzel film bayıldım :) ))))

    68. raf sistemleri

      gercekten harika bir film

    69. EMRE

      Tek kelimeyle harika bir filim olmuş

    70. emine

      gulmekten karnıma agrılar girdi bence harıka bı fılm olmus:)

    71. seda

      filme başlamadan önce yorumları okudum ön yargıyla başlamıştım filme ama denildiği gibi bel altı espiri küfür yoktu okadar ve kaliteli espirilerde vardı içinde eğlenceli ve komik bir film olmuş.

    72. cihan

      süper fimbu filmi yapana helal olsun

    73. hangover

      çakma hangover diyelim :D

    Üyelerimizin yorumları onay sırası beklemeden yayınlanmaktadır. Siz de sitemize ücretsiz üye olun, hem ayrıcalıklı olarak yorum yazın, hem de yeni çıkan filmlerden ilk sizin haberiniz olsun.

İlginizi çekebilecek filmler

revenge-for-jolly-360x465

Revenge for Jolly

Revenge for Jolly

Orjinal İsim: Revenge for Jolly
  • Yapım yılı:
  • IMDB Puanı: /10